صفحه اصلی arrow اخبار و اطلاعیه ها arrow نصب و راه اندازی کمپرسور هوا در پالایشگاه فجر جم
نصب و راه اندازی کمپرسور هوا در پالایشگاه فجر جم

عسلویه_ شانا _ گروه گاز: رئیس مهندسی عمومی و اجرای طرح های شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: با توجه به نیاز عملیاتی پالایشگاه،

comperesor.jpg ک کمپرسور هوای جدید با ظرفیت چهار هزار و 500 متر مکعب در ساعت در این پالایشگاه با موفقیت نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار شانا در عسلویه، مهندس احمدرضا اسدنیا افزود: خرید و نصب این دستگاه به مدیریت مهندسی و توسعه ارجاع داده شد و در پی آن مراحل سفارش، خرید، نصب و راه اندازی صورت گرفت.

وی افزود: این کمپرسور از نوع Ingersoll-rand با فشار خروجی 10 بار و با بیش از هفت میلیارد و 185 میلیون ریال اعتبار خریداری شده است.

اسدنیا اظهار داشت: ظرفیت کمپرسور جدید حدود دو برابر کمپرسورهای پیشین پالایشگاه و سیستم فیلتراسیون آن نیز از نوع Self-cleaning است.

رئیس مهندسی عمومی و اجرای طرح های شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: با تلاش همکاران در بخش های مختلف، پس از طی مراحل نصب، این کمپرسور راه اندازی شد و مراحل تست 72 ساعته را با موفقیت و بدون مشکل پشت سرگذاشت.

وی گفت: هم اکنون شرکت پالایش گاز فجر جم دارای چهار کمپرسور هوا به ظرفیت اسمی 10 هزار مترمکعب در ساعت است که با بهره برداری از کمپرسور جدید، ظرفیت تولید هوای فشرده در پالایشگاه به 14 هزار و 500 متر مکعب در ساعت افزایش یافته است.

پالایشگاه فجر جم با ظرفیت تولید روزانه 110 میلیون متر مکعب گاز شیرین پس از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی، دومین پالایشگاه بزرگ گازی کشور به شمار می رود.

منبع خبر سایت: شانا shana.ir

 باز نشر: سایت کمپرسور دات کام  www.comperesor.com