صفحه اصلی arrow اخبار و اطلاعیه ها arrow تعمیرات 646 دستگاه توربین و کمپرسور
تعمیرات 646 دستگاه توربین و کمپرسور

حیدر شریفات؛ مدیرعملیات و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: تا کنون افزون بر 200 دستگاه توربین سولار سنتار، 142 دستگاه توربین رولز رویس و 304 کمپرسور گازی سولار در گارگاه توربین آغاجاری به نحو احسن تعمیر اساسی شده و در مدار عملیات قرار گرفته است.
شریفات با بیان اینکه تا پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی تمامی توربین های گازی در شرکت ملی نفت ایران به وسیله شرکت ها و متخصصان خارجی باز و تعمیرات اساسی می شد، اظهار داشت: هم اکنون تعمیرات اساسی توربین های گازی و کمپرسورهای گازی از سوی پرسنل متخصص شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب انجام می شود و این امر یکی از افتخارات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در زمینه بومی سازی فناوری تجهیزات و ماشین آلات صنعت نفت و قطع دست بیگانگان به شمار می رود.
وی با بیان اینکه شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب افزون بر استمرار ارائه خدمات مهندسی و تعمیرات اساسی توربین و تجهیزات صنعتی به واحد های عملیاتی تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز خدمات عملیاتی ارائه می دهد افزود: این شرکت همچنین به شرکت های وابسته و غیر وابسته وزارت نفت اعم از شرکت های داخلی و یا شرکت های نفتی کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز با استفاده از پتانسیل مازاد شرکت، خدمات ارائه می دهد.
شریفات، توسعه و ارتقاء فعالیت های کنترل و تضمین کیفیت در تمامی خدمات ارائه شده و کاهش انحراف از برنامه های اجرایی تعمیرات اساسی ماشین آلات و تجهیزات فرآیندی نفت و گاز و تمامی فعالیت های کارگاهی را از اهداف و اولویت های شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب اعلام کرد.
وی به دیگر اهداف و اولویت های شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب اشاره کرد و گفت: افزایش مشارکت پرسنل در راستای نظام مشارکت به منظور ارتقاء بهره مندی از پیشنهادات مؤثر و همچنین ارتقاء سطح ایمنی کارگاه ها و محیط های عملیاتی با هدف حذف هرگونه حادثه در فعالیت های مختلف کاری از دیگر اولویت های این شرکت است. 
مدیرعملیات شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربن جنوب بر اهمیت ارتقاء سطح آموزش های فنی و تخصصی تاکید کرد و افزود: توجه به ارتقاء سطح آموزش های فنی و تخصصی در سطوح مختلف کاری این شرکت و کمک به توسعه آگاهی ارائه دهندگان خدمات از اولویت های مهم این شرکت به شمار می رود.
شریفات همچنین بر افزایش بهره وری از طریق کاهش هزینه ها و کاهش زمان انجام خدمات و بهبود وضعیت محیط های کاری به ویژه بهداشت شغلی کارکنان تاکید کرد.

منبع : نفت نیوز naftnews.net  آبان 89 

باز نشر: سایت کمپرسور www.comperesor.com